قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل و تبلت لنوو

  • ۰
  • ۰

گوشی Lenovo K4 Note از سری گوشی‌های محبوب کا نوت لنوو می‌باشد که به نوعی اولین محصول معرفی شده این کمپانی در سال 2016 نیز شناخته می‌شود. از لحاظ ظاهری این گوشی تغییرات زیادی داشته و طراحی آن نسبت به نسل قبلی کاملا متفاوت است. ضخامت دستگاه نسبت به K3 Note افزایش 1.2 میلی‌متری داشته که شاید دلیل آن ارتقای ظرفیت باتری دستگاه باشد. همین مورد در مورد وزن دستگاه نیز صدق می‌کند. صفحه نمایش دستگاه تغییری نداشته و با همان اندازه 5.5 اینچی و رزولوشن FullHD عرضه می‌شود.

بخش پردازشی کمی دست‌خوش تغییرات بوده و به جای چیپست مدیاتک 6572 استفاده شده در K3 Note، از چیپست مدیاتک 6573 استفاده شده که به غیر از قدرت پردازش گرافیکی بالاتر تفاوت چندانی با چیپست نسل قبلی ندارد. 8 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مالی T720MP3 به همراه حافظه رم 3 گیگابایتی تامین کننده قدرت پردازشی گوشی لنوو کا 4 نوت می‌باشند. 16 گیگابایت نیز ظرفیت حافظه داخلی می‌باشد که به کمک کارت‌های microSD می‌توان این فضا را تا 128+16 گیگابایت افزایش داد.

قیمت روز خرید گوشی موبایل لنوو K4 نوت

قیمت روز خرید گوشی موبایل لنوو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی