قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل و تبلت لنوو

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Lenovo Phab 2 Plus

گوشی Phab 2 Plus از یک صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی با کیفیت 1080p و بدنه تمام فلز و سنسور اثر انگشت در قسمت پشت گوشی بهره مند می باشد. گوشی Phab 2 Plus نسخه بهبود یافته و قدرتمندتر Phab 2 Pro نمی باشد بلکه یک گوشی میان رده با مشخصات سخت افزاری مناسب یک گوشی میان رده است. در سال 2013 و زمانی که سونی برای اولین بار گوشی Z Ultra را با صفحه نمایش 6.4 اینچی رونمایی و عرضه کرد، هیچ کدام از گوشی های همراه حتی صفحه نمایش نزدیک به 6.4 اینچ نیز نداشتند و به همین علت رونمایی Z Ultra با صفحه نمایش بزرگ خود امری عجیب بود و استقبال مناسبی نیز از این گوشی در آن زمان نشد. اما با گذشت زمان، در حال حاضر داشتن گوشی هایی با صفحه نمایش 5.5 اینچ به امری عادی بدل شده است و صفحه نمایش های بزرگ تر مانند صفحه نمایش 6.4 اینچی Phab 2 Plus نیز دیگر عجیب به نظر نمی آیند. با توجه به مشخصات این گوشی می توان فهمید که Lenovo در ساخت این گوشی بیشتر روی صفحه نمایش تمرکز کرده است. صفحه نمایش 6.4 اینچی Phab 2 Plus از پنل IPS LCD استفاده کرده و دارای رزولوشن 1080x1920px و تراکم پیکسلی 344ppi بوده و قابلیت دریافت چندین لمس به طور همزمان را نیز دارد.

چیپست استفاده شده در این گوشی، چیپست Mediatek با یک پردازنده هشت هسته و فرکانس 1.3GHz می باشد. حافظه رم گوشی نیز برابر با 3GB می باشد که در کنار چیپست این گوشی، قدرت پردازش مناسبی به گوشی می بخشد. اما حافظه داخلی این گوشی Lenovo برابر با 32GB است که می توان با کمک کارت حافظه جانبی، این مقدار را تا 256GB دیگر نیز افزایش داد که البته در این صورت امکان استفاده از سیم کارت دوم به دلیل وجود فقط یک شیار برای سیم کارت دوم یا کارت حافظه جانبی، از کاربر سلب می شود.

دوربین اصلی گوشی، یک دوربین 13MP دوتایی با دریچه دیافراگم f/2.0  می باشد که دارای ویژگی های فوکوس خودکار لیزری، فوکوس خودکار از طریق تشخیص فاز، ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس لمسی، قابلیت تشخیص چهره، عکس برداری پانوراما و HDR نیز می باشد. دوربین جلو گوشی نیز یک دوربین 8MP با دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد.

قابلیت پشتیبانی از شبکه پر سرعت LTE، سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow، قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه با میکروفون اختصاصی، سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما و باتری 4050mAh غیر قابل تعویض از دیگر ویژگی های این گوشی می باشند.

خرید گوشی موبایل لنوو

خرید گوشی موبایل

خرید گلس گوشی

  • تبلت فون
  • ۰
  • ۰

گوشی لنوو فب 2

لنوو در راستای طراحی و عرضه گوشی‌های صفحه بزرگ یا همان فبلت‌ها، خط تولید گوشی‌های سری لنوو فب را در اواسط سال 2016 گسترش داد. در این میان گوشی لنوو Phab 2 را می‌توان نسخه پایه نامید که با مشخصات فنی یک گوشی میان‌رده طراحی شده است. این گوشی غول پیکر با بدنه فلزی طراحی شده و ضخامت آن 9.6 میلی‌متر است. نمایشگر 6.4 اینچی از پنل‌های IPS بهره می‌برد و با دارا بودن رزولوشن تصویر 1280×720 کیفیت تصویر نسبتا خوبی را ارایه می‌کند. شاید تنها بخش این گوشی که کمی مورد بی لطفی سازنده‌هایش قرار گرفته، بخش پردازشی آن می‌باشد. لنوو برای عملیات پردازشی این محصولش از تراشه 4 هسته مدیاتک MT8735 استفاده کرده است. بخش مموری با مشخصات بهتری همراه است. 3GB حافظه رم و 32GB حافظه داخلی آن است که با توجه به وجود اسلات microSD (مشترک با سیم‌کارت دوم) می‌توان فضای ذخیره‌سازی را به راحتی ارتقا داد.

دوربین پشتی این گوشی 6.4 اینچی از یک سنسور 13MP با کیفیت فیلم‌برداری 1080p@30fps بهره می‌برد. برای دوربین سلفی نیز از سنسور 5MP استفاده شده است. خروجی صدای این گوشی با توجه به بکارگیری تکنولوژی دالبی اتمس یکی از بهترین‌هاست. برخلاف دیگر نسخه‌ها، لنوو فب 2 از سنسور اثر انگشت بهره نمی‌برد. سنسورهای این گوشی شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، سنجش نور محیط و قطب‌نماست. برای تامین انرژی این گوشی بزرگ صفحه از یک باتری حجیم 4,050mAh استفاده شده است که به نظر می‌تواند طول عمر کافی و مناسبی برای دستگاه فراهم کند. نسخه اندروید پیش‌فرض گوشی، مارشمالو 6.0.1 بوده و همچنین با قابلیت پشتیبانی از باندهای LTE طراحی شده است.

خرید گوشی موبایل لنوو

خرید گوشی موبایل

خرید گلس گوشی

  • تبلت فون