قیمت روز خرید و فروش گوشی موبایل و تبلت لنوو

  • ۰
  • ۰

موتورولا امروزه به خاطر گوشی‌های میان‌رده سری موتو جی (Moto G) خود توانسته شهرتی به دست آورد و تا همین امروز، بیش از 5 مدل از هشتمین نسل این خط تولید روانه بازار شده است. در این میان، موتورولا موتو جی 8 پاور (Motorola Moto G8 Power) به خاطر نمایشگر بزرگ، چندین دوربین، اسپیکرهای استریو و باتری باظرفیتی که دارد، پیشرفته‌ترین عضو این خانواده به شمار می‌رود.

در بین تمام محصولاتی که موتورولا تولید کرده، مدل‌های موتو پاور (Moto Power) تمرکز ویژه‌ای روی دوام باتری دارند به همین دلیل مدل موتو جی 8 پاور نیز از این قانون پیروی می‌کند و با منبع نیروی 5000 میلی‌آمپری و توانایی پشتیبانی از شارژ سریعی که دارد، می‌تواند تا سه روز به راحتی پاسخگوی نیازهای افراد باشد.

نمایشگر 6.3 اینچی و LCD این تلفن همراه با توجه به حفره سیاه رنگ موجود در بالای خود استانداردهای سال 2020 را دنبال کرده است. ضمن اینکه رزولوشن 1080p آن برای یک موبایل میان‌رده فراتر از انتظار می‌باشد. شاید ذکر این نکته هم جالب باشد که کمپانی سازنده وعده داده محتواهای به نمایش درآمده در این موبایل بسیار شفاف و درخشان خواهند بود.

برای دیدن ادامه ی مطلب به سایت تبلت فون مراجعه فرمایید.

  • ۹۹/۰۵/۲۹
  • تبلت فون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی